Bounty eiland en WK kwalificatie!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu Bounty eiland en WK kwalificatie!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu

Bounty eiland en WK kwalificatie!!!!

Door: Annemiek van Duuren

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

03 April 2004 | Nederland, Amsterdam

Hey lieve mensjes daar in Nederland,

Kon bai? Vast wel!!! Hier gaat alles goed! Kan ook niet anders, bijna 30 graden, mooie stranden en heerlijk helder blauw water, jongens ik geniet hier!!!! En af en toe een beetje werken, nee hoor, maak mn 38 uur in de week vol!! De kinderboerderij is NOG STEEDS niet open. Weer een duidelijk geval van lekkere antiliaanse communicatie!!! Maar het gaat lukken. Voor de rest nog geen antwoord van de sponsoren, hebben ze gebeld, maar zijn natuurlijk druk en hebben geen tijd voor een dierentuin. Dus nog even afwachten. We blijven bellen.

Afgelopen zondag met 16 man op de boot naar Klein Curacao geweest. (2 vriendinnen van Yuri zijn nu op bezoek, zijn echt leuk meiden!!! Die waren dus ook mee!!) Je moet je een klein plat bounty eilandje voorstellen. Staat ook niet meer op als een ouwe (bijna uit elkaar vallende) vuurtoren, die niet meer werkt, en 2 strandtentjes. Daar was er 1 van van onze boot, en konden we dus de hele dag gebruik van maken. Ontbijt en BBQ was inbegrepen net als drinken. Je kon er mooi snorkelen (en duiken natuurlijk, als je het kan, ik dus niet!!) maar verder was er ook niet veel te doen. Sommige hebben schildpadden gezien (ik miste ze natuurlijk net, was weer druk bezig met andere dingen, bruin worden bv) en ook een manta!! We hebben de hele dag liggen luieren en baywatch nagespeeld ;). Wel zonde van het geld, maar toch leuk om een keer gezien te hebben. Het zag er leuk uit, dus....En wat was deze muts vergeten....mn fototoestel, dus helaas geen foto's, maar de rest heeft wel foto's gemaakt dus kijk wel of ik ze binnenkort over kan zetten.

Verder woensdag naar de WK kwalificatie wedstrijd nederlandse antillen tegen Antigua geweest. Lache man, dat sfeertje, heerlijk. Echt leuk al die antilianen in zo'n klein stadion. We hebben eerst een half uur in de rij moeten staan, want er zit natuurlijk geen systeem in, iedereen mocht zitten waar hij wou, en alles liep door elkaar. Dus al 15 min. van de game gemist en eindelijk een plaatsje gevonden, luisterend naar de muziek van de antillen en onder tussen het gejuich, want jaaaaaa ze hebben uit eindelijk met 3-0 gewonnen!!!! Ja, was leuk. Hebben 3 keer de wave mee gedaan en hebben 1 van de beste spelers aan geraakt. Die kwam in plaats van naar zijn locals toe te rennen naar zo'n groep makamba's (wij dus!!!) was wel leuk, want wij stonden als echt hooligans aan die hekken te rammen en te trekken, en toen kwam hij met ons zijn feestje vieren. Nou ook dat weer eens meegemaakt...

Wat heb ik verder ook alweer gedaan....Oja...Ik was donderdag vrij samen met alle meiden (de mannen moesten allemaal werken!!), en we hebben er een lekkere vrouwen dag van gemaakt. 1 van die vriendinnen van Yuri is gebleven en de vriendin van Roy is er nu ook, dus die gingen ook gezellig mee, en dan natuurlijk, Janneke, Laura, Carin en moi. Zijn eerst naar de grotten van Hato geweest en daarna(hoe kan het ook anders) naar het strand. Helaas zijn grotten donker (duh) en zijn mijn foto's niet gelukt! Zat een heel mooi slaven verhaal achter maar daar zal ik jullie niet mee vervelen. Het was echt zo'n enorme druipsteen grot met kristal en kalksteen. En natuurlijk...vleermuizen..mmmm.
Maar ja...

Verder wel leuke foto's gemaakt. Heel veel van een etentje van die vriendinnen van Yuri, die gaven een afscheids etentje en alles op hun kosten, is altijd leuk. Maar uiteindelijk is er dus 1 gebleven en die andere is alleen naar Nederland terug gegaan. Maar het was zeker weer een leuke avond. Hebben tot half 12 in het restaurant gezeten, als laatste!! vanaf 7 uur!! En na ons meiden tripje, hebben we voor 11 man pannekoeken gebakken. Doe ik NOOIT meer. Heb 2uur!!! in de keuken gestaan samen met Roy. We dachten, doe sociaal, NOT. En dan zeuren, waar blijven die pannekoeken.... Nee hoor, was best gezellig, beetje over gooien met de pannekoek en het beslag. De bierpannekoek uitvinden en al die ongein. Ik vermaak me wel, volgende keer word er voor mij gekookt!!! Hoop ik ;)!

Laatse deel...

Gisteravond een 80s party. We hadden de keus of Lady Dana (Hardhouse DJ) of die 80s party. Nou als hockeymuts (;)) natuurlijk die 80s. Dachten allemaal is weer eens wat anders. De mannen gingen naar Dana en wij Janneke, laura, Carin, Petra en ik naar die party. Was leuk....als je kijkt dat we ongeveer de enigste waren. En helemaal de enigste die op de dansvloer uit hun dak gingen. Serieus, er kwam niemand!!! Maar we hebben het met zn 5en leuk gemaakt en het toch tot 2 uur uitgehouden. Beetje YMCA en greace nadoen :).Nee hoor, hebben schik gehad. Volgende keer beter.

Vanavond, waarschijnlijk weer mambo!! En morgen.....zeilen. Hebben 3 boten gehuurd, voor 100 gulden per stuk en we gaan met 15 man. Dus 20 gulden per persoon. Geen geld toch? Maar hoe dat afloopt..horen jullie volgende week.

Ik zal jullie niet langer ophouden. Mis jullie en een dikke kus van mij.

Groetjes,
Annemiek

  • 04 April 2004 - 10:21

    Ingrid:

    Heb weer genoten van je leuke bericht en de bijbehorende foto´s.Tot gauw,ben al bijna aan het pakken!!!xxxxxx

  • 04 April 2004 - 12:57

    Renee:

    He lieve schat,een werkweek van 38 uur??38 Uur in de week feesten en uitstapjes maken bedoel je zeker!!!
    Ik mis je...
    Dikke x Renee

  • 05 April 2004 - 07:54

    Fenne:

    Miekje.. je gelooft het niet.. we hebben zondag met 9-0 gewonnen van Leerdam.. je weet wel die vage mensen waar we de vorige x met 1-0 van hebben verloren (toen Ton Bonsel ons "begeleide") leuke foto's by the way! Knuffels!

  • 06 April 2004 - 09:58

    Ursula:

    Hey Miekie,
    Wat heb jij een zware stage zeg ;)
    Geniet er maar lekker van!

    xxxx

  • 07 April 2004 - 14:45

    Marte:

    Hey Miekie!
    Ik zit echt in een crisis..jij en verder iedereen zegt dat ik ook naar Curaçao moet gaan maar ik zit zooo in een dilemma:( Ik weet het echt niet meer! Maar ja, als ik hoor hoe onwijs leuk jij het hebt, klinkt dat wel heel verleidelijk! Lieffie, heel veel plezier en succes! XxX

  • 07 April 2004 - 15:17

    Annabelle:

    Hey Miek,

    Jij hebt het ook zo ontzettend druk op je stage, haha.... Wees blij dat je daar zit in het koude kikkerland is het gewoon op z'n hollands even gezegd KLOTE!!! Stormbuien en heeeel veeel regen, snitgut!!! Ach ja over 2,5 maand ga ik eindelijk naar de zon en lekker genieten. Veel plezier verder met stappen en met stappen en feesten en zuipen enne..... zonnen!!!

    Liefs Bel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Annemiek
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 26975

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 29 Maart 2014

Een nieuw begin

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: