Dolfijnen, Xander en Koninginnendag!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu Dolfijnen, Xander en Koninginnendag!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu

Dolfijnen, Xander en Koninginnendag!!!!

Door: Annemiek van Duuren

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

01 Mei 2004 | Nederland, Amsterdam

Hallooooooo dushi's,

Kon bai? Mi ta bon!!! Hier alles super. Heb weer veeeeel mee gemaakt. Ten eerste was mn mama er natuurlijk en mn tante. Heeeeeel gezellig. Dames, jammer dat het zo kort was, maar heb genoten van jullie gezelligheid, love you!!!! Moeten we snel over doen!

Verder zou ik vertellen hoe het zwemmen met dolfijnen was....nou....SUPER!!!!! Echt te gek om zo'n mooi dier aan te raken. En er mee te zwemmen. Heb 2 hele mooie foto's, kan ze alleen niet op de site zetten, moet ze in scannen, kan hier niet.

Er is helaas ook iets vervelends gebeurt, ik zal het even in het kort vertellen. Mijn moeder, tante en ik gingen uit eten en zijn overvallen. Mama eindigde met 3 uur in het ziekenhuis. Het hele verhaal krijgen jullie nog wel te horen, maar het was schrikken. Gelukkig nu alles goed en in orde, alleen haar tas, met tel, fototoestel en portomonee kwijt. En wat schrammen en blauwe plekken. Maar geen zorgen, ze is weer veilig thuis. En ik.....moet gewoon op mn hoede blijven.

En alweer een concert gehad.....jawel van Xander de Buisonje!!! Was een koninginnenbal op mambo met zijn optreden, was heeeel gaaf. Daarna naar een ander feest geweest, en daar trad de leadzanger van No Mercy op. Ook leuk dus. Was weer een geslaagde avond. Foto's volgen snel hoor!!!!

Koninginnendag was ook zooooo gaaf. Word hier dus ook groots gevierd. En...natuurlijk veel nederlanders, euhhhhh studenten. Het leek wel of je gewoon in A'dam stond. Heb me zeker vermaakt. Gezellig en veel bier zijn de woorden van deze dag. Jammer dat hij zo snel voorbij ging.

De kinderboederij is inmiddels open en loopt op zich wel aardig. In het weekend beter als door de weeks, maar dat was te verwachten. Dus krijgen nu eindelijk wat geld binnen. Ik zit nu in mn eentje te werken, Eva is vrij. Maar het regent al de hele ochtend (ja, zit in de naam, NEDERLANDSE Antillen). Dus heb hem gesloten, is nu een grote modderplas. Kijk wel of het vanmiddag opdroogt. Heb nu dus niks te doen.....vind ik ook niet erg trouwens ;) !!!!

Nou Guus Meeuwis komt 7 Mei. Weet niet of ik daar heen ga, vind hem niet zo geweldig. Maar ja, Xander hou ik ook niet van en was toch leuk. Dus wie weet....

Ik hoor nog seeds weinig sappige stories. Kan me niet voorstellen dat er niks gebeurt in ons koude kikkerlandje. Ik wil alles weten. Ik mis jullie wel hoor!!!!!

Nou, dikke kus en tot snel weer

Annemiek

  • 01 Mei 2004 - 18:44

    Marije:

    Heeey lievurd!

    Sorry dak zo weinig van me laat hore,vergeet ut een beetje.Niet dat ik JOU vergeet, dat helemaal niet...mis je echt SUPER!!! Ik ben blij om te lezen dat ut goed met je gaat en gelukkig ook na de spannende avond met je moeder:). Volgend jaar gaan we weer lekker saampjes Koninginnedag vieren :D. Nou lievurd I LOVE YOU 4EVER!

    Dikke kus van marije P.s FRIENDS 4EVER

  • 02 Mei 2004 - 17:31

    Annabelle:

    Hey Miek,

    Echt super tof dat je met dolfijnen hebt gezwommen. Vet! Kan er nix aan doen maar hier in het kikkerlandje gebeurt echt nix boeiends. Stage is saai, weinig te doen bleeehhh, ach ja nog +- 5 weekjes en dan eindelijk naar Brazil. Heb er echt onwijs veel zin in. Vrijdag uitbundig koningendag gevierd in A'dam, super gezellie en ja ja Veldhuis en Kemper waren er ook maar vond ze niet echt super, maar goed lekker belangrijk verder waren er super veel artiesten die grotendeeld ook uuuhhh playbackten en ook super de mis in gingen zoals 3T haha echt waar hun cd sloeg 2x af super blunder maar hebben ze goed op kunnen pakken dat ze dus wel live moesten zingen en dat was redelijk goed en verder weinig bijzonders. Zaterdag met een onzettende koppijn naar me stage ja zielig voor mij he moest de volgende dag gewoon stage lopen grrrrr.... ja op een zaterdag snik snik... S'avonds net als al die andere nederlanders naar de finale van Idols gekeken. Jullie ook daar? Ja en nu is het de weekend alweer om snik snik morgen weer stage, ben echt zoooooo blij als het is afgelopen het is gewoon saai maar wel super toffe collega's haha... Heb er in ieder geval wat om ergens naar ui te kijken als ik klaar ben, Brasil lalalalala..... Nou meid ik gaat er weer van door.

    Liefs Bel

    PS: wist je dat mevr. Wintermans weer zwanger is.Dat is de enige roddel die ik weet en dat ook echt waar is, haha....

    Doei doei.......

  • 03 Mei 2004 - 07:13

    Fenne:

    Hey Miek!

    Alles gaat dus lekker daaro! op dat vervelende incident na dan :o(! Ik heb gezellie met een heleboel mensjes Koninginnedag in Arnhem geviert, was heeeel gezellie! Heerlijk weer en een top sfeertje! Nu hopen at 5 mei ook zo is en dat we in Wageningen lekker kunnen genieten. Deze week een lekker relaxed weekje op stage aangezien hier bijna iedereen pop vakantie is en ik dus lekker rustig aan kan doen.. over twee weken gaan we proefdraaien voor mn opdracht dus dan mag ik er weer tegenaan!
    Miek, hopelijk blijf je vanaf nu heel..

    Groetjes Knuffels!!

  • 03 Mei 2004 - 09:41

    Kim:

    He Twinsister, zo te lezen gaat alles helemaal ok. Houden zo!!! Hier gebeurd weinig boeiends. Koninginnendag was gezellie. Met de jongens gevierd. Altijd lachen, maar dat weet je. Kijk nu uit naar 5 mei. Ik hoop dat er 's avonds leuke optredens zijn. En dan om 12 uur big party, want dan ben ik jarig...Nou, veel pleziertjes nog en tot.........

    Dikke kus van twinnie

  • 09 Mei 2004 - 03:25

    Ursula:

    Hey Miekie,

    Alles ok hier. Heb een gezellige bevrijdingsdag gehad. En echte live optredens gezien (niet zo slecht als 3T) Di-rect was echt super goed!!!!

    De stage is bijna voorbij, schiet snel op!

    Helaas heeft mevr. Wintermans complicaties met haar zwangerschap. Dus om het een 'roddel' te noemen vind ik niet. Maar goed veel plezier nog en ik spreek je snel.

    Veel liefs, xxx
    Ursula

  • 11 Mei 2004 - 09:16

    Berry:

    Leuke site Annemiek

  • 16 Mei 2004 - 18:48

    Femke:

    hey annemiek
    hoe is die met jouw
    met mij is alles goed ik mis je wel heel erg
    maar ik denk dat je daar naar je zin heb of niet soms
    groetjes femke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Annemiek
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 26981

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 29 Maart 2014

Een nieuw begin

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: