Foutje bedankt....... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu Foutje bedankt....... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu

Foutje bedankt.......

Door: Annemiek van Duuren

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

05 Juni 2004 | Nederland, Amsterdam

Heeey dushi's.......,

Kon bai swa's? Hier nog steeds alles goed. Zijn alleen niet naar Bonaire geweest. Ik had mn bericht op de site nog niet geplaatst of er zeiden 3 mensen af.....ging dus niet door. Laura en Janneke zijn laatst jarig geweest en we hebben Bonaire met de groep aan hun cadeau gegeven. En Laura was helaas een van diegene die niet mee kon. Moeten natuurlijk wel met zn allen gaan. Maarr......we hebben een super alternatief gevonden namelijk: Het Sunset Waters Beach Resort. Hier gaan heel veel studenten een weekendje naar toe omdat je voor 100 gulden 2 dagen all inclusive kan drinken en eten. En er zit natuurlijk ook een overnachting bij. Was echt super tof. Lekkere bedden (mag ook wel een keer!) airco, en gezellig. We zijn met zn 7en gegaan. Ik, Robert, Janneke, Ruben, Marc, Jeroen en Roy. Super gaaf. Hebben een sunset cruise gehad van 1.5 uur en s'avonds gelachen met de karaoke avond. Zondag's lekker IN het zwembad aan de bar gezeten....!!!! Dus heb me prima vermaakt. Is weer eens wat anders als altijd stappen op mambo. Maar nu ik dit berichtje schrijf bedenk ik me dat ik het draadje van mn camera niet bij me heb, dus foto's probeer ik er van de week op te zetten. Promiss.....

Ook heb ik 26 mei een auto ongeluk gehad, niks ernstigs hoor, gaat ons alleen veel geld kosten. Ik reed Carin naar haar werk en we kwamen uit zo'n zijweggetje. Komt er aan de linkerkant een man aanrijden met zn knipperlicht naar rechts, om af te slaan naar ons dus. Aan de andere kant was het op dat moment vrij om te gaan dus dat deed ik ook, gaat die man (toevallig zo'n swa met rasta en gouden tanden...!!!) helemaal niet naar rechts.....knalt dus vol tegen de zijkant van onze auto. Gelijk onze huurbaas gebeld en de wegpolitie zoals ze dat hier noemen. Gelukkig is er met ons niks en is alles geregeld. Alleen gaat dit geintje ons waarschijnlijk zo'n 800 guilden kosten. Weg Borg......:(.


Het leven van een student gaat helaas niet over rozen.......

Oja.....ben ook naar Shrek 2 geweest.....hij is gaaaaaaaaaaaaaf. Moet je echt naar toe, wat heb ik gelachen zeg. Weet alleen niet wanneer hij in nederland uitkomt.

Bonaire wordt nu het weekend van 19/20 juni. En de 18e is mijn laatste stage dag.......heerlijk. Kan ik nog lekker 2 weken van mn vakantie genieten. Nou ja genietn........die 2 weken staan ook al helemaal volgeplant. Word een drukke tijd. Wil nog zoveel mogelijk gedaan hebben voordat ik terug vlieg op de 2e.

Ik hou jullie op de hoogte en de foto's komen snel.

Dikke kus allemaal........
Annemiek

  • 07 Juni 2004 - 07:07

    Femke:

    Hey Miek!

    Zo te horen gaat nog steeds alles goed met je gelukkig. Beetje jammer dat Bonaire niet doorging... De tijd gaat wel erg snel he? Over een maandje ben je al weer terug in Hollandia! Geniet er nog even van ennuh... niet de foto's vergeten he? Ben namelijk weer errug benieuwd naar je!
    Dikke kus...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Annemiek
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 26989

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 29 Maart 2014

Een nieuw begin

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: