VELDHUIS EN KEMPER!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu VELDHUIS EN KEMPER!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu

VELDHUIS EN KEMPER!!!!!

Door: Annemiek van Duuren

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

20 April 2004 | Nederland, Amsterdam

He Dushi's,

Ja jullie lezen het goed!!!! Veldhuis en Kemper zijn hier geweest. Afgelopen zaterdag gaven ze een cabaret optreden en die heb ik natuurlijk niet gemist. Ik heb mijn moeder en mn tante ,die vrijdag aan is gekomen, gelijk meegenomen. Voor de rest waren we met een huge groep. Dus "weer" super gezellig. En het optreden was geweldig, wat zijn die lui leuk zeg. Had ik niet verwacht. Heb me kapot gelachen. Even een klein voorbeeldje: Veldhuis likt Kemper over zijn hoofd en die draait zich boos om en zegt "wat doe je?" antwoord Veldhuis: "is een antiliaans gebruik, bolletje likken!!!!!" Zoooo flauw. Dus mensen, komt er een optreden van V en K, ga erheen!!!! Foto's van optreden zijn niet zo duidelijk, maar......sta met ze op de foto. Dus kijk maar ff.

Voor de rest lekker elke dag uit eten geweest met mn moeder en dr zus. Heel gezellig. Hebben elkaar gemist, dus dat bijkletsen is wel nodig. Zijn gisteren lekker met zn 3 en naar Grote Knip geweest. Lekker bij bruinen en vanavond neem ik ze mee naar Mambo, om naar de film te kijken (The Others met Nicole Kidman draait). Gaan we natuurlijk eerst uitgebreid uit eten en daarna even wat aan de bar drinken.

Het leukste komt nog, aanstaande donderdag ga ik met DOLFIJNEN zwemmen. Heb er zo'n zin in. Is echt een jeugd droom van mij. Maar dat horen jullie nog.

En de kinderboederij gaat nu eindelijk open. En wel deze zaterdag. Dus dat wordt aanpoten om alles op tijd klaar te krijgen. Maar dat moet geen probleem zijn.

Ik laat snel horen hoe het zwemmen was.

Groetjes aan iedereen en een dikke kus.

Annemiek

  • 27 April 2004 - 18:03

    Wilma:

    Weer thuis snik.snik. Hadden een goede reis, met z'n 2en op een rij van 3. Jaap werd wel wat blek rond zijn neus toe I haar verhaal vertelde!
    Leuke tekst Miekiebij de foto's.Waar kan ik mijn foto's als bijlage naar toe mailen?? XX ook voor RO; Wilma

  • 28 April 2004 - 10:02

    Manon:

    hee miekie, hoe is het nu? en met de boerderie, heb je al foto's van de dieren, wil ze zo graag zien!!! haha Ik ben al een klein beetje opgeknapt, en ben nu weer aan het leren, dus moet snel verder. Een dikke kus en veel plezier en werkse

  • 29 April 2004 - 08:20

    Ingrid:

    Het optreden was echt geweldig,zeker zo in de open lucht op het strand.Bezoek was meer dan de moeite waard!!Hebben een heerlijke tijd gehad!!
    Voor mensen die van plan zijn om te gaan,zeker doen,maar pas wel op je tassie.Hij is foetsie voor je het weet!!dikke kus voor iedereen, maar vooral voor jou!!!!xxxxx

  • 29 April 2004 - 20:36

    Henk Van Duuren:

    ondanks de narigheid toch leuk gehad ,een troost in amsterdamhad het ook kunnen gebeuren.ben effe een weekje op scoutingkamp maar jullie allemaal nog veel plezier en geniet er nog maar effe van.gr.uit presikgaaf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Annemiek
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 26986

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 29 Maart 2014

Een nieuw begin

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: