Foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Annemiek van Duuren

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

09 Juni 2004 | Nederland, Amsterdam

Heeeey lieverds,

Ja zoals beloofd hier de foto's, heb niet zo heel veel tijd, dus probeer ze in de loop van de week er allemaal op te zetten. Nu alvast een voorproefje. Zaterdag heb ik als het goed is wel tijd om de rest er op te zetten, dus allemaal kijken dan. Heb vanavond mijn 1e afscheids bbq. Ja, helaas de eerste sudenten gaan nu zo'n beetje naar huis. Roy en Yuri zijn de 1e van onze groep, zij vliegen vrijdag en zaterdag. Ga ze zeker missen, hebben een leuke tijd gehad. Moet nu weer terug naar de kinderboerderij, er is een geit ontsnapt.....

Tot gauw,

Ayo

  • 10 Juni 2004 - 07:32

    Femke:

    Hello!

    Des te meer foto's ik van je zie, des te meer zin ik in de vakantie krijg... Wat zul jij balen zeg, als je terug moet... ik heb wel een beetje medelijden met je hoor!
    Have fun nog en een dikke kus!

  • 10 Juni 2004 - 09:23

    Marije:

    Heeey lieve sgat!

    How are you doing?Met mij wel oke,druk alleen met sgool.Nog 2,5 week en dan zit ut erop:).Ik misje wel...je komt al weer bijna terug (de tijd vliegt egt). Sorry dak zo lang niet v me heb late hore...maar denk nog wel steeds aan je hoor;).

    Heel veel plezier nog fftjes daar en tot gauw!

    Dikke kus van mij LAF JOE

  • 13 Juni 2004 - 14:30

    Lauwie:

    He dush, echt leuke foto's kenne wij maken he?! We gaan nog ff genieten! Bijna vakantie YAHOOO! Bonaire here we come! Nigguuu! Tuuuu tuu Hasjeee!

  • 15 Juni 2004 - 07:53

    Zusje Van Carin:

    He Annemiek,

    Heb je de geit al weer gevangen?? :0)

    Leuke foto's trouwens....krijgen we hier ook een beetje een idee van wat jullie daar allemaal uitspoken. Het ziet er in iedergeval erg gezelllig uit.

    Nou jij ook nog even goed genieten, want voor je het weet zit je weer hier in NL...kan ook leuk zijn hoor!;0)

    Veel plezier,

    Kitty

  • 24 Juni 2004 - 08:33

    Tamara:

    Hey Miekje!!!!!!
    Heb je site regelmatig bekeken!!! Echt gaaf zeg, je vriend zit er leuk uit hoor, hihi!!!! Wanneer kom je terug? Of wil je daar niet aan denken! Ik zie je in ieder geval 13 juli toch??? Meid, nog heel veel plezier die laatste daagjes!!!! Heel veel liefs Tamara!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Annemiek
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 26990

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 29 Maart 2014

Een nieuw begin

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: