FF tussendoor!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu FF tussendoor!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu

FF tussendoor!!!

Door: Annemiek van Duuren

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

26 Maart 2004 | Nederland, Amsterdam

Heeey mensen,

Alles goed met jullie? Hoor bijna niks meer, gebeurt er nou echt niks in Holland? Kan het me niet voorstellen!!! Ja, het overlijden van Juliana heb ik allemaal meeggekregen, gecondoleerd!!!! Maar voor de rest, geen sappige roddels, of leuke verhalen?

Nou ik wel weer.....Heb afgelopen vrijdag een tequila party gehad..mmmm..tikt wel aan hoor die glaasjes. Deze werd gehouden in een oude choller (=zwerver)bar, deze is omgebouwd en er komen nu dus lokals en studenten, errug gezellig dus!!!

Verder hebben we al 2 zondagen achter elkaar een bbq gehad op het strand!!! Heel leuk, dit hadden de jongens allemaal geregeld, zo lief. Was ook echt gezellig de eerste x dat we afgelopen zondag dus weer zijn gegaan, maar nu met gitaar erbij. We hebben natuurlijk ook onze scouts laten werken en een mooi kampvuur aangelegd!! Ja, dit gaan we vaker doen. Volgende keer blijven we waarschijnlijk slapen!!

Woensdag zijn we met zn allen naar het TMF cafe geweest, scheen zoooo tof te zijn!!! Was het dus niet, er was karaoke...zegt al genoeg toch. Allemaal van die zatte mensen die in zo'n microfoon lopen te lallen, heel leuk, en dan nog in het antilliaans ook!!! Maar de gezelligheid hebben we gisteren weer ingehaald. We hoorden via via dat er een kroeg was waar je 1 uur gratis kon zuipen!!! En als student ga je dat natuurlijk wel doen! Was ook inderdaad zo, je moest een kortingskaart kopen voor 5 gulden!!! en dan kan je tot 2005 15% korting ontvangen op alle drank en donderdags is alle drank 2 gulden 50. En om deze stunt te publiceren gooide ze er een gratis uur tussen!!! Maar dit was dus eenmalig. Maar het was heeeeel gezellig, maar zit aan de antibiotika en was dus automatisch BOB, dus.....gratis cola is ook leuk :(.

Niks ernstigs hoor, ben alleen al 1 week non stop aan de diaree, en heb al 6 dagen een opgezette buik, nice!!! Ik ben dus naar de dokter geweest, en die heeft mij een antibiotika kuur gegeven en een dieet. Ik mag geen vlees, eieren en andere vette/zware dingen. Dus zit aan de soep en salades. Ik heb waarschijnlijk een bacterie, er was namelijk voor mij een jongen met de zelfde symptomen en die bleek salmonella te hebben!!! Ik heb een test gedaan en krijg maandag de uitslag. Laten we hopen, dat het dan over is, tot nu toe voel ik me niet echt opper best. Maar dat komt wel goed, doe gewoon leuk mee met iedereen, alhoewel ik wel op moet passen natuurlijk en ik mag geen drank en moet veel water drinken!! Jullie horen wel wat de uitslag is.

Overmorgen klein curacao, heb er echt zin in. Ben zooo benieuwd. Het schijnt dat daar de mooiste stranden van de nederlandse antillen op te vinden zijn.

En oja, de stage gaat ook wel goed hoor. We feesten NIET alleen maar!!!!Er begint nu echt vooruitgang te komen. We komen er wel!!!! Ow, had ik al verteld dat we onze eigen kuikentjes uitbroeden. Ik zit er niet op hoor, het gaat via zo'n incubatie machine. En gisteren is ons 1e kuikentje geboren. Heel lief. Precies op de datum die we hadden uitgerekend, en als ons verdere schema ook klopt, komen er van de week nog 2. Dus krijgen het nog druk. Deze zijn voor de kinderen om te zien hoe de evolutie loopt van de kip en het ei.We hebben nu dus ons eigen Kas di Webu (broedhuis). Ook liggen er eieren in van de gans, fazant en kalkoen en nu zelfs een papagaaienei. Maar we zien wel.

Ennnn...we gaan woensdag naar de WK kwalificatie wedstrijd: Nederlandse Antillen-Antigua. Kaartjes zijn maar 10 gulden!!!! Schijnt heel leuk te zijn, voetballen op zn antilliaans. Ben benieuwd of ze uberhaupt die bal vooruit krijgen ;). Maar dat horen jullie uiteraard ook nog.

Ik ga weer aan het werk, moet ook gebeuren weet je. Snel weer een berichtje over hoe klein curacao was en alle andere leuke dingen!!!

Ik mis jullie dikke kus,
Annemiek
ps. volgende keer weer foto's!!!

  • 26 Maart 2004 - 16:34

    Fenne:

    Hmmm, eens denken.. we hebben een paar bommeldingen gehad op een stel stations (loos natuurlijk).. wees gerust, ze hebben Obeek overgeslagen! Ik wil meer foto's om me aan te vergapen! We hebben 17 april een hockeyfeesje en heb beloofd om mee te gaan dus ik denk dat ik er an vast zit... laat je wel weten hoe het is gegaan ;o)

    Groetjes!!

  • 27 Maart 2004 - 19:45

    Danielle:

    Heb je er nog niet aan gedacht om een autobiografie te schrijven?!?!, zou wel eens een bestseller kunnen worden! Echt supper interessant wat je meemaakt ( inclusief de minder leuke dingen natuurlijk ;) ), hoort er eenmaal bij zullen we maar zeggen he, als je dit keer maar niet bruiner als mij terugkomt vind ik het allemaal best!! Hier is trouwens alles z'n normale gangetje aan het gaan, dus nee geen sappige roddels of verhalen die ik aan je lippen kan hangen, maar wees niet getreurd als het zover is ben je de eerste die het weet!!
    hou je goed ginder en laat a.s.a.p. weten wat de uitslag van die test is.
    Dikke pakkerds
    x

  • 29 Maart 2004 - 13:51

    Donnie:

    Hallo dan!!!
    Lees nu mijn mail pas, maar wat is de uitslag van je test???? Je loopt toch niet in 7 sloten tegelijk he:)!!

    Ook ik zit nog te wachten op wat foto's, 1 foto zegt meer dan 1000 woorden, toch!!

    En voor de rest gaat het wel goed hier. O,ja we hebben nog een kart wedstrijd gehad en hebben gelijk goed gereden!! 1'ste wedstrijd ik 2 frits 3, 2'de wedst. ik 5 en frits 2, derde wedst. ik 7 en frits 4. Dus ging wel lekker voor de eerste 2 uur op die nieuwe karts zonder schakelen.

  • 29 Maart 2004 - 13:52

    Donnie:

    ciao, en doe ze allemaal de groeten daar!!!

  • 01 April 2004 - 19:12

    Manon:

    hee miekie, ik lees iedere keer je siteje hoor! vind het zooo leuk, haha zelfs mijn moeder haha leuk he? nou hier niet zoveel nieuws hoor, hockey gaat wel weer lekker. en ik lees net dat fenne naar het hockeyfeest komt zo hoor ik nog eens wat!dat was nieuw, maar jammer dat jij er niet bij bent hoor... hoe is het met je boy? komt hij nog een keertje langs daaro? hij kan wel wat kleur gebruiken! nou hee ik heb tentamens dus ik ga maar verder met studeren, een hele dikke pakkerd en wil je meer foto's van de beesten maken das echt super! (nu gaat het team weer zeiken hoor let maar op!) nu ga ik echt dike kus

  • 01 April 2004 - 19:13

    Manon:

    oh en het is 1 april, al leuke grappen gehoord daar?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Annemiek
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 26991

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 29 Maart 2014

Een nieuw begin

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: