Bonaire here we come!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu Bonaire here we come!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu

Bonaire here we come!!!!!!

Door: Annemiek van Duuren

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

23 Mei 2004 | Nederland, Amsterdam

Heeeeey lieve schatten van me,

How's life? Hier is alles oke!!! Gaat allemaal zn gangetje. Heb weer veel leuke dingen gedaan. Zoals jullie al zagen was Guur meeuwis hier, was zeker lache, echt hollands!!! En verder lekker met de groep geluierd, bier gedronken en gelachen.

Afgelopen zijn we naar "Troy" geweest. Als het goed is komt deze binnenkort bij jullie in de bioscopen. Hij is gaaaaaaf!!! Komt natuurlijk ook door Brad Pitt en Orlando Bloom, ;)!!!!!Ook Kill Bill 2 hebben we gisteren gekeken in de bios, was ook leuk. Stom he zit je op curacao, ga je naar de bioscoop. Wel lekker met die airco, mag ook wel, wordt hier steeds warmer. En als het dan wind stil is vallen de mussen dood van het dak, en jij erbij, pffffff.En dan moet je nog werken ook. Life is a bitch!!!! Maar mag natuurlijk niet klagen.....en dat doe ik dan ook niet, geniet nog steeds van elke dag dat ik hier nog zit en mag zitten.

En, jawel, aankomende vrijdag gaan we met zn 8en naar Bonaire!!!!!!!!Hier blijven we ff een weekendje, alsof het niks is. We vliegen vrijdag ochtend (+/- 15 min vliegen haha) met Divi Divi. Dat zijn kleine vliegtuigjes waar ongeveer 9 personen in kunnen. Hebben dus onze eigen prive jet!!!!!!! We gaan daar scooters en quads huren. En ook jet skien en windsurfen. De jongens althans. Ik kijk wel waar ik aan mee doe. Jet skieen sowieso. Zaterdag gaan degene die hun PADI hebben duiken en de rest snorkelen. Gewoon ff een weekendje lekker genieten. We slapen in een soort herberg met zn allen in 1 kamer, gezellig!!!!!!Ik laat jullie snel weten hoe het was, incl foto's.

Dus tot gauw,

Mis jullie,

Dikke kus,
Annemiek

• 24 Mei 2004 - 17:21

Minke:

Hoi Annemiek!
    Heel fijn weekend op Bonaire alvast, geniet ervan!
    Kus, Minke

• 24 Mei 2004 - 18:50

Annabelle:

Hebben jullie nix beters te doen dan al die leuke dingen? haha... hey heeeeeeeeeeeeeel veeeeeel plezier op Bonaire!

xxx bel

• 24 Mei 2004 - 19:46

Jeroen:

he miekie,

Fijn te horen dat alles zo goed gaat. Geniet er lekker van. Die bios is een perfect idee.

Hier ook alles ontzettend gaaf, begin al lekker bruin te worden. Das niet verkeerd

Veel liefs
    X X X jeroen

• 25 Mei 2004 - 11:37

Manon:

ja miek ik hou je aan die foto's! die zien we veels te weinig van je haha kus en superveel plezier! we hebben zondag de laatste wedstrijd gehockeyt en gewonnen met 5-0, a.s. zondag is er een bbq bij ferry! jammer dat je er nog steeds nietbent! kuskus

• 25 Mei 2004 - 14:55

Robbert:

Ja toe maar weer,kan het niet effe wat minder??Die meeuwis was zeker heel guur?!(type foutje van het vrouwtje)Moet je eigenlijk een onderwater camera meenemen,kun je ook foto´s van het snorkelen en jet skien laten zien.We zullen in Griekenland ook wel eens gaan jetskien!!ayo xxx
    je ( niet te vergeten) broertje