Zeilen en drukke paasdagen ;)!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu Zeilen en drukke paasdagen ;)!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu

Zeilen en drukke paasdagen ;)!!!!!

Door: Annemiek van Duuren

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

13 April 2004 | Nederland, Amsterdam

Hey daar in het nu steeds warmer wordende kikkerlandje,

Gaat alles goed bij jullie? Hier alles zn gangetje, lekker weer, veel zwemmen en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Zondag (04-04-04) Heerlijk gezeilt met zn allen. Was zooooo gaaf. We hadden 3 boten en precies 3 mensen die konden zeilen. Dus kwam goed uit. Ik zat bij Robert in de boot, samen met Richard en Marc en de moeder van marc. Heel gezellig. Wij kunnen er natuurlijk niks van, dus Robert zat na een tijdje helemaal in de stress, vooral nadat we bijna waren omgeslagen omdat Marc de Fok!? niet goed aantrok! En Richard snapte het overstag niet goed en kreeg dus heel hard de giek tegen zn kop. Wel gelachen ja, dat wel. Vooral om het ei dat daarna groeide. Maar we hebben voor de rest goed naar de kapitein geluisterd en het overleeft. Helaas was ik mn foto toetstel vergeten (sorry!!!!)en Robert had zn Fototoestel mee, maar die is nu gestolen door 1 van die chollers die hier rond lopen, maar jullie kunnen een kleine indicatie krijgen op de site van jeroen (www.jeroenopcuracao.nl). Hier zie je mij na een paar biertje achter de kiezen (proberen uitdagend te kijken samen met janneke) en jammer genoeg niet op de boot, maar ze zijn toch leuk.

Verder een beetje teveel gefeest, sorry pa en ma. Maar ja, tis hier nou eenmaal super s'avonds en er is elke avond wel weer wat anders te doen. Met goede vrijdag en pasen was ik vrij (thank god!!!!), maar moest wel zaterdag werken. Was er een mini Kinderboederij op een groot winkelcentrum, waar Eva en ik ook bij moesten zijn. Zou namelijk heeeel druk worden, NOT. Hebben van 11 tot 5 uit onze neus lopen eten. En geloof me, die was echt leeg na die dag!!!! We moesten letten op de kinderen en dieren, dat ze ze niet mee namen en lieten vallen. Nou hebben misschien 6 kinderen gehad (heb je ook je handen vol aan, daar niet van!). Dus was weer een zeer leerzame dag.

Voor de rest, niet zo heel veel gedaan. Ja, doe wel wat, maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. dat saaie werken. Kinderboerderij is nod steeds niet open en de sponsors hadden allemaal geen interesse!!! Gaat dus lekker! Maar we blijven positief denken, ahum!!!!

En mijn mama komt over drie dagen!!!! Aankomende vrijdag mag ik mijn moeder en haar zus van het vliegveld halen en ze blijven lekker een week. Echt super gaaf, he mam!!! Gaan we lekker genieten samen!! Heb er ook zo'n zin in. Dus das ook weer een leuk vooruitzicht.

Vanavond (hoe kan het ook anders) is er bij Ay Caramba (leuke kroeg) weer een uur gratis drinken. Dit hebben we al eerder gehad. Is een soort publiciteits stunt voor studenten en dat is een goede want "ben je nou nederlander of niet"!!!! Gratis drank gaat er altijd wel in toch? En het is gezellig ook. Je kan ook alles krijgen van whisky tot bier en mixjes. Dus.....weer een brakke avond. Morgen ook weer werken....mmmmmm.

Ik heb helaas geen leuke nieuwe foto's, maar ga ze snel weer maken. Mijn camera is namelijk vol en moet ze weer even op schijfje zetten en via andere, die wel leuke foto's hebben, kan ik ze niet downloaden op mijn computer. Dusssss, ff geduld.

En ik mis nog steeds al die enthousiaste verhalen, maken jullie nou echt niks mee???? Ik geloof er niks van!!!

Ik ga nu stoppen, moet weer aan de slag.

Ayo

  • 13 April 2004 - 21:27

    Ayla:

    poepiedoepie

  • 14 April 2004 - 07:26

    Femke:

    Hey...

    Zo te horen ben je in staat om te emigreren of niet? Super dat je het zo naar je zin hebt! "errug charmante" foto's van je trouwens.... Nou, wilde je in ieder geval nog even veel plezier wensen met je mams (en tante natuurlijk), maar dat zal zeker wel goed komen. Ik zou graag meegesmokkeld willen worden, maar dat zit er geloof ik helaas niet in... ;(
    BTW, voor als je terug komt: ik heb je al ingeschreven bij de AA, dus dat 'afkicken' komt wel goed...

    Have fun!
    Dikke kus,

  • 14 April 2004 - 13:48

    Ingrid:

    Ja dat heb je met al die drank, dan vergeet je dus elke keer je fototoestel!!
    Of heeft het meer iets met je kleur haar te maken!!Nou ja , over een paar dagen kunnen we samen mutsen!!Ik verheug me er op!!

  • 14 April 2004 - 14:53

    Annabelle:

    Hey Miek,

    Grrrrrrrrrrrrr......... ik ben stinked jaloers op je en al die andere.....grrrrr. Snitgut het is ook zo saai in het kikkerlandje. Ja het is ook helemaal niet erg om daar op Curacao stage te lopen maar in Nederland,grrrr dat is het enige wat ik kan zeggen, haha...geniet er nog maar van, van al die wilde feesten en tochtjes en de mooie zonsnodergang. Ik wens je in ieder geval een hele fijne tijd met je moeder als ze daar is.

    Liefs Bel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Annemiek
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 26983

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 29 Maart 2014

Een nieuw begin

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: