Amputatie en andere ongein!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu Amputatie en andere ongein!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu

Amputatie en andere ongein!!!

Door: Annemiek van Duuren

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

06 Maart 2004 | Nederland, Amsterdam

Bon dia dushi's,

Alles goed met jullie? Vast wel, kan niet anders toch, anders had ik het allang gehoord!!!! Met mij gaat alles goed. Heb niet veel meegemaakt maar was alweer zolang geleden dak wat van me liet horen dus denk ga maar weer eens wat vertellen.

Ten eerste heb ik een amputatie meegemaakt. Er was/is hier een kapucijn aap (die van die draaiorgeltjes van vroeger) die was gebeten in zijn staart door zijn vriendjes (van je vrienden met je het hebben) en er was een lelijke infectie opgetreden. Dus moest de doktor komen en die moest een groot stuk van zijn straat amputeren. Maar dat gebeurde niet in de kliniek, neeeeeeee, dat gebeurde gewoon midden in de dierentuin. Het was maandag, dan zijn we eigenlijk gesloten maar ach, alles is zo goed georganiseerd hier, er lopen altijd mensen. Dus vond het plaats midden in de dierentuin, vond het wel interessant om te zien, net National Geographic!!!! De aap is nu weer helemaal in orde, zit nog apart.

De papagaaien leven ook nog. We moeten ze nog steeds elke dag eten geven. Een of ander chemisch goedje. Maar ze gaan goed. Ook zijn er WEER nieuwe biggetjes geboren, maar ze gaan toch allemaal dood. Dus neem ze ook niet meer mee naar huis. De moeder is te jong om voor ze te zorgen en als ze de 1e slok moeder melk niet krijgen hebben ze geen antistoffen in hun lichaam, en gaan ze dood. Helaas!!!!!

Voor de rest gebeurt hier weinig, qua dierenavonturen dan. We schieten al aardig op met ons sponsorplan en ook de kinderboerderij kan binnen kort open. Die moeten eva en ik dan beheren!?! We zien het allemaal wel.

De afgelopen dagen heeft het hier non stop geregent , niet lachen, en alles zit onder de modder en staat blank. Ik denk dat het in de naam zit "nederlandse antillen". Maar we overleven het wel ;). Vandaag is het weer lekker rond de 25 graden!!!!!!En ik hoop dat het morgen ook mooi weer word want dan ben ik vrij. Gaan we weer lekker bij kleuren.

Gisterenavond zijn we uit geweest met een heel stel (5 dames en 3 heren). Ze hadden ons verteld dat je op vrijdag naar Tu Tu Tango moet gaan. Was ik nog niet geweest omdat ik altijd zaterdag moet werken, nu ook dus. Maar ach, denk ga eens kijken. WAS NIKS. Echt een saaie tent. Veel te druk. Heel klein en alleen maar trance en hardhouse. Hou ik dus helmaal niet van. Dus was niet zo'n geslaagde avond. Vanavond hoop ik van wel want dan hebben we een "Fullmoonparty". Ergens naast een industrie terrein!?! Moet je toch 1 keer hebben meegemaakt, of niet?

Oja, (zei dak niks te vertellen had maar heb ondertussen een heel boek vol geschreven, bijna klaar hoor) ik ben ook nog op het politie bureau geweest. Eva is eergisteren in haar HUIS!!! overvallen. Terwijl ze nog thuis waren. Ze zat gewoon te kletsen met haar huisgenoot toen er plotseling een man in de huiskamer stond. Zij begonnen keihard te gillen en daar schrok die man van, die pakte eva's telefoon van de tafel en is weggerent. Stom verhaal. Ik zou me zijn doodgeschrokken. Maar we moesten dus een bewijs van aangifte halen, en zijn dus weer een ervaring rijker. Hangen er allemaal van die bordjes achterin het politiebureau met jongens van 19 die ERRUG gevaarlijk zijn en moeten worden aangehouden voor moord. Gezellig stel!!! Maar voor de rest gaat het goed!

Ik ga stoppen is veels te lang geworden, leest ook niet lekker. Dus volgende keer meer verhalen en ik hoop nieuwe foto's.

Miss you all

Dikke kus
Anemiek

  • 09 Maart 2004 - 10:48

    Evelien:

    Hey annemiek... wat leuk dat je het zo naar je zin hebt!! we missen je wel allemaal hier thuis..!!!
    Jules heeft gister een leuke verjaardag gehad!!
    Heel veel plezier daar nog..!!en geniet er nog maar van!!
    Dikke kus en knuffel van Eef en de rest van the family

  • 09 Maart 2004 - 15:20

    Machiel:

    Heyy Annemiek, zat ik vorige week bij Jeroen van leur in zijn huisje achter de bijenkorf wat te eten, komt Lucca K. binnen zetten. Verteld hij me doodleuk dat het buurmeisje van de hoek;) in curaçao zit.....Je had me wel eens een hele tijd geleden verteld dat je dat graag wilde ja!!!! Wat gaaf zeg!!! Echt leuke foto’s allemaal, ben jaloers op het weer want het is hiero echt nog koud!!! Nouja heel veel plezier!!! Groetjes x Machiel

  • 10 Maart 2004 - 19:14

    Kim:

    He twinnie! Alles ok? Manon had het al verteld, zondag moesten we hockeyen. Wat een K*T wedstrijd... Heel slecht gras, slechte scheids, slechte tegenstander, waardoor wij dus ook niet lekker speelde. Veel kansen gehad,maar helaas scoorde zij snik snik... Volgende x beter. U hoort nog van mij! Hele dikke knuffel van je twinnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Annemiek
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 26973

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 29 Maart 2014

Een nieuw begin

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: