Paardrijden en zwemmen!!!! (alweer ja!) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu Paardrijden en zwemmen!!!! (alweer ja!) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu

Paardrijden en zwemmen!!!! (alweer ja!)

Door: Annemiek van Duuren

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

13 Maart 2004 | Nederland, Amsterdam

He lieve schatten van me,

Hoe is het met jullie? Alles goed hoop ik? Ik ben geloof ik niet meer zo bij, kom eens met die sappige roddels!!! Of gebeurt er gewoon niks? Kan het me niet voorstellen, op de hockey ook niet?

We zijn , ja alweer, wezen zwemmen, maar nu op Grote knip. Voor een mooie foto, kijk beneden!! Was heel erg gezellig met z'n 7enen. Gaan daar binnenkort een keer met z'n allen (is +/- 12man) overnachten en een kampvuur aanleggen. Robert en Richard hebben allebei hun gitaar bij, dus zeg maar een soort Kelly family verhaal!! Wel leuk hoor, al die liedjes. Ze spelen echt goed!

Verder ben ik op het paard gestapt. Donderdag waren Janneke, Laura, Carin en ik vrij, dus zijn we gaan paardrijden. Bram, een jongen uit het huis van Jan en Lau, ging ook mee. We zouden eigenlijk een uur gaan, maar aangezien we 4 keer verkeerd zijn gereden, (ik reed moet het eerlijk toegeven!) waren we te laat en kon het nog maar een half uur. Was ook leuk. Nee sorry, geen leuke, cowboy achtige dingen meegemaakt. Heb er ook foto's van. Ik denk dat we nog wel een keer gaan. Dit was door het bos, maar vind over het strand ook leuk. Jullie horen het wel.

Voor de rest van de dag zijn we naar Port Marie geweest een soort prive strand. Wel heel mooi en rustig. Lekker WEER bij kleuren.

Vrijdag bij de jongens thuis uitgenodigd en daar dus voor het eerst de Kelly family uitgehangen. Drank, gitaar, gezelligheid, je kent het wel. Daarna uiteraard ook nog even uit. Vanavond waarschijnlijk Mambo Beach, weet het niet of ik het trek, was laat gisteren.

Op het werk gaat ook alles goed. Ik heb een foto bijgevoegd van Kimba (leeuwin), zij is heeeeel lief. Heb haar kunnen aaien, er is ook een mannetje maar die is niet zo fotogeniek. Die kan je ook aaien!!! Voor de rest alles z'n gangetje. Papagaaitjes leven nog en ook het sponsorplan vordert. We schieten al op. Ik denk dat de kinderdierentuin binnenkort ook open zal gaan. Dus we krijgen het nog druk.

Verder helaas niet zoveel gebeurt, oja gisteravond draaide DJ Johan Gielen op Mambo Beach. Ben dus niet geweest, gaf de voorkeur aan de Kelly's. Nee hoor, hou er niet zo van. Vond Tiesto wel genoeg!!! Hier moest je ook weer kaartjes voor halen, het geld groeit me nou eenmaal niet op de rug (too bad).

28 maart gaan we naar Klein Curacao. (een klein bounty eiland vlakbij Curacao), hier kan je snorkelen en duiken. Maar antuurlijk ook lekker op het strand liggen en bakken. We doen dit met de hele groep en alles is inbegrepen. Dus ontbijt, lunch en BBQ, maar ook drankjes. Voor Naf 95,-. Valt mee!!!! Ik hou jullie op de hoogte!!!

Luv ya guys
Annemiek

  • 13 Maart 2004 - 18:14

    Fenne:

    He Miekje, ik zie dat je je errug vermaakt! Das hardstikke mooi (en de foto's natuurlijk ook) Bye the way.. dat "lieve"leeuwtje ziet eruit alsof i ieder moment kan aanvallen.. We hebben de eerste wedstrijd op gras veloren, komt door jou..;o) Hopelijk gaat t morgen wat beter. Wij (freek en ik) gaan zo lekker zwijmelen bij Idols, ik zal je wel doorgeven wie er wint.. Heel veel plezier met alles en tot de volgende mail!

    Knuffels!

  • 15 Maart 2004 - 09:34

    Femke:

    Hey Miek!!! Zo te horen, ben je al helemaal ingeburgerd, daar op Curacao! Ik moest wel lachen toen je vertelde dat je had paardgereden... Ik zie je dan weer gelijk stuntelend op dat paard zitten (flashbacks van vroeger)... Leuke foto's trouwens! Ziet er "wel wat" anders uit dan hier... Maar goed, nog héél veel plezier met zijn allen... maar dat zal ook zeker wel lukken denk ik ;)) Dikke kus!

  • 17 Maart 2004 - 09:38

    Ingrid:

    Heerlijk die berichten, en vooral de foto´s.Ik geniet er echt van!!Kan niet wachten tot ik ook mag!!
    Dikke kus en we love you.

  • 26 Maart 2004 - 14:23

    KItty:

    Hoi Annemiek,

    Ik weet niet wat jullie daar allemAAAAl uitspoken, maar het duurt echt weken voor dat jullie weer eens wat sappigge roddels en verhalen schrijven!!!
    :0) :0)

    Nou nog veeel plezier (dat heb jij volgens mij wel) en tot het volgende bericht.

    Groetjes Kitty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Annemiek
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 26982

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 29 Maart 2014

Een nieuw begin

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: