Lieverds!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu Lieverds!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu

Lieverds!!!!!!

Door: Annemiek van Duuren

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

01 Maart 2004 | Nederland, Amsterdam

Wat zijn jullie allemaal een schatten. Echt super leuk al jullie reacties, heeeeeeel erruuuuuuug bedankt. Lees ze met plezier en een dikke glimlach om mijn nu steeds bruiner wordende bekkie. Heb afgelopen weekend niet zo heel veel gedaan. Heb vrijdag/zaterdag een verjaardag gehad met BBQ en daarna uit. Was wel gezellig en zondag eindlijk weer lekker uitgeslapen. Voor de rest lekker thuis een boekje gelezen en genoten van de vogels en leguanen in mijn tuin(tje). Ben nu dinsdag vrij, samen met Carin dus uiteraard weer lekker bij kleuren en genieten van de zee. Zodra er weer wat leuks gebeurt horen jullie van me.

Begin maar vast met sparen want hier moet je echt een keer naar toe komen!!!!

Love you guys.

kus
Annemiek

• 02 Maart 2004 - 11:25

Tamara!:

Hey girlie!
    Wat een ontzettende leuke site, die foto's zijn echt super, word tamara wel jarloers van hoor!
    Fijn om te zien en te horen dat alles goed met jullie gaat!
    Tot mails!
    xx

• 02 Maart 2004 - 16:14

Hanneke:

hoi annemiek, wat leuk dat we eindelijk fotos zien krijgen we een beetje een indruk hoe jullie genieten!zijn erg blij dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden!maak er nog meer van want deze tijd zul je nooit meer vergeten en zal ook niet meer zo snel weer komen!heel veel plezier nog ,groetjes theo en hanneke,ouders carin.

• 03 Maart 2004 - 19:44

Ursula:

Hey Miekie, echt een leuke site!! Ben super jaloers op je en zou willen dat ik er ook zat! Nog veel plezier en succes. xxx

• 05 Maart 2004 - 18:14

Manon:

hee miek, wat cool allemaal hee, mooie dingen! en super een beetje met die beesten werken, zou zo willen ruilen en niet eens om curacao... leuk deze site, veel leuker dan een mail eerlijk gezegd! wij moeten zondag onze eerste wedstrijd hockeyen op gras pfffff geen reet zin in dus, je hoort nog van me kus non

• 06 Maart 2004 - 09:07

Minke:

Hoi Annemiek!
    Ik kreeg gister je adres van Jeroen,(zijn wat wezen drinken in Arnhem) dus ben meteen maar gaan kijken. Echt gave foto's! Zo te zien hebben jullie het daar wel naar de zin, houden zo! Heel veel plezier nog!
    Kus, Minke