Intro!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu Intro!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu

Intro!!!

Door: Annemiek van Duuren

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

27 Februari 2004 | Nederland, Amsterdam

He lieve schatten,

Heb dit ff aan gemaakt leek me wel handig, aangezien ik hier 25 foto's kwijt kan!!!! Dus voortaan hier op kijken oke? Lees eerst maar mijn mail op hatmail, hier volgt voortaan de rest op.

Luv ya!!!

Kus Annemiek

  • 28 Februari 2004 - 16:48

    Jeroen:

    Hoi miekie,

    Alles goed daar zo te zien. Ziet er in ieder geval supper uit. Leuk die foto's. Kun je carin misschien ook uitleggen hoe ze dat moet doen. Alles verder naar je zin in de annimal world. net de apenheul zo he?

    Heel veel plezier nog.

    Veel liefs x Jeroen

  • 28 Februari 2004 - 17:00

    Marije:

    Hey lieve schat! Echt leuk die foto's...ben je toch nog een beetje bij me:).Zag donderdag Jules nog, hij miste je wel. Hij is een schatje, je boft met hem. Dikke kus mij Laf joew

  • 28 Februari 2004 - 20:46

    Je Maatje:

    Ik ben wel een beetje jaloers op je dat jij wel de foto's er op kan zetten en ik niet. Maar goed, dat maakt niet zoveel uit. Ik zei het al je bent mijn maatje hier op Curacao. Als er iets is dan kan ik gelukkig altijd bij jou terecht en jij natuurlijk bij mij. Vanavond barbequen met de hele groep, zal vast en zeker gezellig worden en anders doen wij dat. Ondanks de dipjes komen we er samen wel doorheen. Tot zo.

    Veel liefs,
    Je maatje Carin.

  • 29 Februari 2004 - 10:56

    Ingrid En Robbert:

    Hé moppie, eindelijk wat foto´s,heel erg leuk.Ben blij dat het toch is gelukt.Heel veel plezier vanavond,maar ook weer niet te veel!!!! Many hugs and kisses!!XXXXXXX

  • 29 Februari 2004 - 11:05

    Fritsie:

    He die Miek,

    foto's helemaal super je hebt het maar getroffen echt helemaal super ziet er erg goed uit bofkont ik spreek je snel weer groeten van Fritsie

  • 29 Februari 2004 - 14:15

    Emily:

    hey annemiek, wat en leuke site!ik ben zo jaloers op je.hier sneeuw en jij zit daar lekker in de zon!heerlijk!!nog veel plezier liefs emily

  • 29 Februari 2004 - 14:48

    Koen:

    Hé Annemiek dat is lang geleden dat we jou gezien hebben. Leuk die foto's ,het ziet er daar VET relaxed uit. Wanneer komt het een keer uit dan komen we langs ;-)!

  • 29 Februari 2004 - 21:00

    Kitty, Zusje Carin:

    Hoi meid,

    Leuk om even wat foto's te zien van jullie. Weet ik ook met wie Carin aan het feesten is. We zullen ook jou gedurende je stage gaan volgen.
    Succes....feest en veel plezier.

    Veel liefs Kitty

    p.s. doe je groetjes aan Carin.

  • 01 Maart 2004 - 09:04

    Annabelle:

    Hey Miek,

    Zo te zien nog steeds naar je zin en je volgens mij vermaak jij je ook bij je grote vriendjes in de zoo. Leuk dat je foto's erop zet! have fun girl

    liefs en kussies bel

  • 01 Maart 2004 - 09:28

    Coach:

    Het wordt steeds gekker, maar het is je gegunt!
    Ploeter wel door ook zonder je, zullen je wel missen tegen Barneveld!
    Groetjes, Dirk

  • 01 Maart 2004 - 10:12

    Femke:

    He miek!

    Kon ta bai?
    Errug leuk die foto's! Zo te horen (en zien) vermaak jij je wel prima daar... Was ook wel beniewd hoe bruin je zo langzamerhand bent geworden... En echt super met al die dieren om he heen, ik ben echt niet jaloers ofzo?!

    Hééél veel plezier nog daar en een dikke kus!

  • 01 Maart 2004 - 12:35

    Kim (twinnie):

    He Miekje,
    Geweldige site!!! Ben blij dat je het zo leuk hebt. Heel veel pleziertjes nog. Ik mis je wel een beetje hoor!!! Dikke kus

  • 01 Maart 2004 - 12:54

    Henk:

    hey topper!! Jij en de digitale snelweg hebben elkaar al aardig weten te vinden! En die foto's zijn er ook goed uit. IK BEN TROTS OP JE!!! Aan de foto's te zien heb je het best naar je zin!! houden zo dus. Dit is echt een ervaring welke je nooit meer vergeet!

    Heel veel plezier en de groeten aan: Carin, Eva, knorretje, Bageera, Maja en de rest.

    Ciao

  • 01 Maart 2004 - 13:47

    Fenne:

    He wijffie! Ik mis een bruin koppie, daar moet je nog ff aan werken hoor.. het is niet alleen zwoegen ;o) de volgende foto's zijn verbrand.. OK? doe mij ook zo'n huiskatje.. knuffels xxx Fen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Annemiek
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 26974

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 29 Maart 2014

Een nieuw begin

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: