Een nieuw begin - Reisverslag uit Oosterbeek, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu Een nieuw begin - Reisverslag uit Oosterbeek, Nederland van Annemiek Duuren - WaarBenJij.nu

Een nieuw begin

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

10 December 2013 | Nederland, Oosterbeek

Over precies 1 maand zal ik een begin maken in een nieuw hoofdstuk. Na alles wat er gebeurt is vind ik het tijd om eens aan mijzelf te denken en ga even afstand nemen van het bekende en zoek het avontuur op om alles op een rijtje te zetten. Ik vertrek 4 januari naar Bangkok om daar te beginnen aan mijn 3 maanden durende avontuur. Ik ga rondreizen door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja en eindig op de prachtige Thaise eilanden om nog even na te genieten voordat ik weer terug naar huis vlieg. Ik hou jullie op de hoogte....

Via dit dagboek kunnen jullie mijn reis een beetje volgen, ik zal proberen er vaak een blog op ter schrijven.
Ik kan mijn naam niet wijzigen, dit is nog de naam van mijn vorige reisdagboek in Curacao, maar klinkt ook lekker exotisch ;-).

Tot mails..

  • 10 December 2013 - 17:49

    Emmy:

    You go girl!!! xx

  • 10 December 2013 - 18:47

    Sven :

    Heel veel plezier lieve schat!

  • 10 December 2013 - 19:06

    Kim:

    Veel plezier en vooral genieten!!! Liefs twin ;-)

  • 10 December 2013 - 19:43

    Danielle:

    Hey meis,

    Wat een geweldig avontuur ga jij tegemoet zeg! Super tof! Ongelofelijk dat je deze stap zet om alle onnodige bagage achter je te laten en om nieuwe ervaringen mee te nemen! Wens je alvast veel plezier en genot! Maak vele foto's en keep us posted!

    Veel liefs van je onderbuur! :-)

  • 10 December 2013 - 19:45

    Marlou:

    Wat spannend voor je meis! Maar oh zo gaaf dat je het aan durft! Ik doe het je niet na! :) Ik ben erg benieuwd naar je verhalen de komende tijd! Alvast heeeeeel veel plezier!! Xje

  • 11 December 2013 - 22:21

    Koen Sr:

    He dappere Annemiek, veel plezier, kijk je ogen uit ! Ik zal je omzwervingen volgen.

  • 12 December 2013 - 21:03

    Noor:

    lieve Annemiek, ik ga je volgen. Heel veel plezier en hoop dat je heel "rijk" terug komt

  • 12 December 2013 - 21:05

    Marjon:

    Hee Annemiek,

    Wat ontzettend gaaf!!!! Ik ga je zeker volgen, wordt vast en zeker een onvergetelijke reis!!
    Ik wens je alvast ontzettend veel plezier, ook met de voorpret!

    Liefs, Marjon

  • 12 December 2013 - 21:24

    Ellen:

    Wow! Wat een mooi avontuur staat jou te wachten!
    Ik zal je met veel plezier volgen :-)
    Geniet alvast van de voorbereidingen!
    Liefs, Ellen

  • 12 December 2013 - 21:36

    Dried:

    Geniet ervan !!! Go for it xxxxx

  • 12 December 2013 - 21:42

    Michelle :

    Lieve Miek! Ik vind t zo stoer van je! Enjoy, Enjoy, Enjoy! Ik weet zeker dat je een fantastische reis zult hebben! Xxx !

  • 12 December 2013 - 22:12

    Vivian:

    Wat lees ik nu! Heel gaaf! Heel veel plezier, ik hoop en denk dat je het geweldig gaat hebben! X

  • 12 December 2013 - 22:48

    Diny:

    Lieve Annemiek,

    We wensen je een heel mooie tijd om veel dingen achter je en los te laten. Ga er van genieten en maak daar een begin met een mooie toekomst!
    Ik ga je volgen hoor.

    Liefs en een dikke knuf van ons,
    Diny

  • 13 December 2013 - 21:25

    Inge:

    Heeey meis. Wat gaaf dat je dit gaat doen. Een nieuwe start en straks weer terug te keren van een heel gaaf avontuur.

    Ga er heel erg van genieten, van al je ervaringen.
    Wij gaan je zeker volgen op de site.

    Dikke kus van ons.

  • 14 December 2013 - 09:09

    Leon:

    Hey babe, heel tof dat je dit gaat doen. Reizen is echt geweldig. Ik kom voorlopig nog niet terug ;-) X

  • 15 December 2013 - 17:33

    Karin&Tom:

    Hey lieve nicht, wie veel reist, heeft veel te vertellen. We kijken uit naar jouw verhalen en ervaringen. Wel terugkomen, hè? groetjes+knuffel, k&t

  • 16 December 2013 - 22:14

    Eef:

    Lieve miek, wij wensen je heeeeeel veel plezier tijdens deze avontuurlijke reis! We hopen dat je met veel mooie nieuwe ervaringen terug komt en het 'oude' hoofdstuk voor jezelf goed af kunt sluiten. We gaan je zeker volgen! Dikke x Hans & Eef & ....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 26972

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 29 Maart 2014

Een nieuw begin

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: